ELLEN

Hej
som Etta redan sa så här har vi nu startat en ny blogg (;
Och ja designen är på G och än sålänge så tror jag att bara vänner som vi känner besöker den haha :)
Namn: Ellen E***** Jag har egentligen ingenting emot att säga ut mitt efternamn men eftersom Etta inte gör det gör jag inte det heller ;)
Ålder: 12 år ( 1998 ) 24 Augusti
Familj: 1 lillebror 1 lillesyster en dum katt + Mamma & Pappa ;)
Bor: I Vasa i ett radhus två våningar chilligt halvstor bakgård, och enligt mej jätte omodernt men det håller vi på att fixa till. Eftersom jag har en lillesyster som fyller 4 år så iss vi inte skaffa så dyra och fina grejer en fö hon förstör dom ändå genast haha :)
Intressen: Dans är min stora passion dansar 6 ggr i veckan + några extra träningar. Teater är också nånting roligt som jag älskar att göra, på somrarna går jag i sommarteater. Shopping, mode, vänner och humor och skratt är nånting viktigt för mej.  Och jag går i FM dansgrupper ( Finlandsmästerskap ) grupper så vi ska just tävla i April (:
Dröm: Min dröm är att bli skådespelare, ingen skillnad känd eller okänd men någonting inom teater, film. Och jag skulle jätte gärna flytta till London eller nånstans i USA i framtiden ;)
Idol: Jag vet inte varför men Emma Watson är min stora idol. Men efter att hon klippte kort hår är jag inte riktigt lika faschinerad. Men jag tycker att hon är en jätte bra skådespelerska och hon har fötterna på jorden och hon har jätte bra klädstil och så tycker jag bara att hon har härlig personlighet (:
Här hoppas jag ni fick ut det mesta av mej, för att veta mer är det bara att börja läsa bloggen (:
Kram

Kommentarer
Postat av: Nicole

Men pratar man svenska i den staden i Finland??

bra blogg!:)

2011-03-22 @ 20:11:00
URL: http://toolifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0