DISCODANCE

halåj (:
Idag har min dag varit helt normal inge märkvärdig ialf ;) Efter skolan drog jag till Etta vi såg lite på 8 Mile jätte bra men har inte sätt den färdigt ännu ;) Och sen så cyklade vi snabbt till Kmarket och köpte grädde & vaniljglass till Ettas storesyrra som bakade nån kaka med två av sina vänner och så köpte vi "munkar/grisar" åt oss själva :D mums. Och sen så kom vi på att vi skall visa vår dans till en lärare på Torsdag och den är inte ens färdig ännu så ska väl över till Etta ännu ikväll och jobba på den (: Annars så hade jag Disco Dance träning idag första disco träningen ever var nog helt kul (: hejs
happyface

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Har varit lite borta från bloggen, men jag är tillbaka nu!



Sv; Tack så jätte mycket! :)

2011-03-30 @ 15:47:34
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0